tisdag 16 december 2014

Södertälje Posten, 30/2014

Södertälje Posten, 30/2014

Sista skiten jag skriver. Såg att man kunde ladda ned min låt fritt som rington stim låter musiken gå grattis på stationerna och tal mannen kan fritt stå i talar stolen och peka ut vem som är svensk och inte. Inget av det ska beröra mig Lundell fiser fram en blogg thåström har svårt med kändisskap lemarc jag vågar inte stå på scen är nu författare om han vågar stå för det. Håvar in stim stålar gör han. Stackars alla kändisar som blir så illa behandlad. Tal mannen måste släppa hem miljoner kronor nu gessle köper sig en Ferrari till Zlatan gör kläder med dress man och stim håller inne ett par hundra lappar för mig. Nej finjävlar och samer ska hållas kort så att 80 tals artisterna kan fortsätta ha scenen skräck torg skräck svenskarna tar hand om sina från vagga till grav

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar