onsdag 3 december 2014

Södertälje Posten, 30/2014

Södertälje Posten, 30/2014

Har egentligen aldrig förstått varför jag krånglar ut musik 🎶 det dödsdömda projekt. Men av någon anledning så fortsätter jag vill ha de där inspelning arna. Trots att ingen bryr sig. Men det finns ju miljoner människor som också gjort det. I det samhället vi lever i så bör saker ha ett ekonomiskt värde. Jag betalar för att skämma ut mig. Läste att #lady Gaga blev våldtagen i studion av en våldtäkt man som kallades producent. Han kännade pengar på henne och våldtog henne. Jorden 🌍 är konstig och absurd. Jag tackade tidig nej till att fotas naken. Man gör sina val #lady Gaga är en av miljontals människor som blir förnedrande av människor som har makten att få ett att bli två. Jag har själv blivit utsatt av äldre pojkar men har förträngt det men när jag läser om Gaga och andra så blir jag så ledsen och förbannad

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar