tisdag 16 december 2014

Södertälje Posten, 30/2014

Södertälje Posten, 30/2014

Skrev isourze en gång i tiden läsarna egen tidning eller vad den hette skrev några år sedan var jag inte välkommen längre. Gick på lärarhögskolan föl på sista tentan de vägrade släppa igenom mig. Har staters i ca 50 filmer syns inte på en eda scen manlig skådisar i Sverige är i allmänhet fula så de tog alltid bort mig jag så alltid bättre ut än de som skulle agera förutom perbrant då. Men i övrigt svenska manliga skådespelare är lika fula som talmannen och de som kastar är lika rasistiska bara menlösa svenska r som sjunger om juni juli agu eller att sommaren kort trots att sitter på sticka Andersson bank bok så kan inte sluta släppa 70 tals låtar och radio älskar att lira samma saker trots att det väller in musik. Men betaelicens ska man så man kan göra program som de kallar oss artister eller Nicklas strömstet får spela sin juva musik som vi begravde en kråcka någonstans. Och på morgonen låg jag med Eva som gillar Eva. Som nu gör smycken och får betala för sin oha hela natten oha hela dan ohhh. Och så Evert Taube och hans son också så har vi Håkan som är värd att göra film på. Och alla kommer de piss FM med Anders vars bror snickra i tv och gör reklam för olika redskap ett sort tv shop deluxe. Med 5 st som inreder så fint. Världen är full av orättvisor och dåliga visor men inget annat banan radio med lossa problem. Studio ett med akademiker som aldrig pratar ur sin forskning utan talar om ditt och datt mest datt.allt blev fel när jag föddes är jävla åskådare åt dessa halvidiotet till program ledare och när det inte är roligt släpper man en låt som giravig och får den lirade bra där viktigt grattis ni har alla i ett järngrepp.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar