onsdag 17 december 2014

S�dert�lje Posten, 30/2014

S�dert�lje Posten, 30/2014

ja nu faller allt i träda , varje jävla ord .35 spänn det var stim 4 interjuver visar sig varit bara mitt skit prata min musik som jag pratde om den var inte intressant att spela så tack #SR sisu #srsami SR norbotten #yle #radio ålan paino vitto kakilie ja dra åt helvet hela jävla  gänget  , era jävla slisk journalister i norr era jävla asgamar tack för så jävla mycket .SPela er jävla inhemska piss  musik istället för att lira den som ni pratar med era jävla idioter .Försökte få upp en dialog med regergisör det var lika samma jävla goddag ykskaft ställer frågor som vem producera istället för att säga hur mycket får jag .Ja det är steve spilberg som producera att producera inom film betyder den som tar fram pengar ett så jävla fint ord för att lossas göra något annat ja det är jag som producera musik producera pengar jävla snork värd där man inte kan mötas och prata som folk jag ångra varenda jävla svensk film jag sett jag ångra varenda jävla svensk radio program jag hört . Jag är så jävla förbannad på den här fria tagsamhetes värld där alla är så skit nödiga att de inte ens kan intressera sig för något utan att nervöst kolla vem det är som gör det kan det vara så att ingmar bergamn har återuppståt

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar