lördag 20 december 2014

Södertälje Posten, 30/2014

Södertälje Posten, 30/2014

Om 9timmar kan jag åka hem och förbereda julen. Hoppas slippa julklappar. Om det inte vore så att #radio skulle få för sig att börja acceptera min musik. Men har ju en låt #melodifestivalen enlighet nätet. Komiskt att läsa som en tröst fattar inte hur mitt namn hamnat så galet har skickat in säkert 1o bidrag. Tlls jag förstod att det var linoheart bolaget som har alla platser så långe björkman får bestämma. Skickade mejl till #ulf Lundell har svar en gång. Det måste vara 10 år sedan. Har skickat runt min cd till #ulf Lundell #kajsa grytt #Toni Holgersson #kenttheband #Kents bolag #p4 runt landet #bibliotek #Carola hägkvist osv osv inte ens ett tack. Man tackar inte en uteliggare man föraktar de. Men det är så branschen är hybris trots vilken försäljning man har alla låtskrivare är sig själv närmaste om man inte säljer bättre än dom.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar