lördag 7 mars 2015

Södertälje Posten, 30/2014

Södertälje Posten, 30/2014

Gick igenom personer som jag var övertygad skulle vara pobbis på twitter. Till min förvåning så var inte tex folk från gruppen kent inte ens pobbis. Kanske beror på att de bara kommunicera med varandra. Men det förvånade mig

Men själv kan jag inte ens få folk som jag känner att bry sig. Skulle vara kul att se om man fick nån framgång om flödet skulle ändra s. Tyvärr kommer det aldrig att hända. När en person som kallas författare blir upprörd 😡 jag att folk kommentarer ja nnegativt antar jag. Hon skulle stänga av sin instagram. Och det är ju så det blir ju bara en larvig artikel. Och så ska hennes x uttala sig och så ska hennes nuvarande uttala sig och sedan fortsätter hon. För priset att vara tyst likt Greta garbo går inte.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar