tisdag 3 mars 2015

Södertälje Posten, 30/2014

Södertälje Posten, 30/2014

201401#stim #Laila bagge #riks FM #idol 2015 har det svårt enligt #expressen de åter ger bagges blogg. Ja förra året uppbrott från #Nicklas strömstet nej jag menar #Nicklas wallgren. Det var ju #idol 2014  och så #idol 2013 och sedan flyt hel själv från en jätte vila i #Stockholm in i en oerhört stor vila i Stockholm. Jo ensam med en 3 åring. Bagge ber om ursäkt för att hon inte upp daterat på 10 månader. Men nu trivs hon jätte bra på riksfm, men #markouli och den där andra. Samtidigt läser jag inte men ser rubriken på en #blogg på #Facebook. Jag ska snart dö men det gör inget bara någon läser det här. Jag letade egentligen efter om mina #radio spelningar på #p3 #P4 #nrk #svt #svtmello #drk #nrj #youtu.be #Spotify #itunes.apple.com #wimpmusic.se #wimp.no, @sverigesradio.se, fanns #mikael-vasara vasara  i en evighet tystnad mikaelvasara. #mikael-vasara hos en annan. #Olsson #sourze.se #soundcloud.com @mvasara fanns men det fanns inte. Så jag började # saker och ting. #crister björkman. #bert karlsson #per gessle #Roxette #Lustans lakejer #johan kinde #jagarminegen.se #nykvarn #Södertälje #kittilä #söder #just d #kajsa grytt #orup #marous scocco #kent #Joakim berg #tv4 #kanal 5 # aftonbladet #kinesiska #japan #yle #You #Peter #gifta #instagramx.com #tumba #tumbel #tumbel #g plus @mikaelvasara @nöjesguiden @nrk @två ja nu orkar jag inte mer #sourze.se #

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar