fredag 17 januari 2014

den eviga tysnaden

Så nöjd med den här blogg platsen allt funkar .Pratade med en ur FI igår jag kanske ska ha med en låt på Fi cd jag det är stöd för Gudrun Schymans parti men vi får se om jag får med något om inte annat så gör jag en egen grej har kontakt med Gudrun är så coolt att hon finns hon är verkligen en iller i svensk politik hennes budskap är glasklart samma status för män som kvinnor .Ska det vara så svårt att skriva under på det ?. Såg att jag Jan Guillou  har fått Lenin priset av sin gamle gode vän Jan Myrdal , ja vad ska man säga så fel ,så fel Lenin ville inte demokrati han ville ha slakt och trodde att det var vägen till mänsklig frihet nej fel fel människan  ska inte tror att de har rätt att döda en annan människa  ska det var så svårt att skriva under på det ? http://youtu.be/Wh7gJEF8i78   här länken till en av mina låtar 150 st har lyssnat  det kanske räcker så ,men om ni tar vägarna förbi

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar