måndag 6 april 2015

S�dert�lje Posten, 30/2014

S�dert�lje Posten, 30/2014

kunde aldrig tror att jag skulle bli föraktad av en kändis . hon har tagit emot min cd och jag skrev lite snällt om henne på Facebook .Men allt jag fick tillbaks var förakt dessutom sägs hon vara utbilda terapi människa .JAg vet det ganska gro någon sort hat emot mig kändis hat eller så inbillar jag mig .men om lägger sådant krut på att förakta mig  .Det är intressant som om jag vore något slags hot mot henne hon verkar verkligen skada i kolan men vad kan jag göra de är de som är mobbarna på skolgården ett stilla förakt för att man ska sno deras surt förärade stim pengar eller vad handlar det om .Konstigt är det men jag får väll hålla mig lugn de föraktar nopg det att jag vågar dela det jag har gjort så gör man inte sverige man sitter och väntar på att svt och tv4 ska komma och gulla med än skit på dig

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar