tisdag 24 februari 2015

Mikael Vasara - Hør artisten i WiMP

Mikael Vasara - Hør artisten i WiMP

en bekant en gamal bekant skickade meddelande över facebook jag har ett liv utaför nätet skicka inte frågor av olika valör .Kunde fått mig det meddelande av många som inte vet vem jag är men av han .Jag blockade och funderade på vad han hade för störning vissserliga var hans föräldra alkisa visserligen av r han ageretions hämad som barn ,Men va var det här vilket trams lär dig sortera titta inte på det sominte intressear dig kom inte draganste med att jag skulle var ett problem för honom i den benärklesen att jag har ett liv utan för nätet .Ja jag har ett liv här ocg liv där efter so m jag skriver om det så betyder det något men han blev väll arg nu hans aggretions hämande lossas väll jhan som alltid satt på bänken när vi skulle spela isochket han hade ett liv utan för rinken det var på avbytar bänken stackars mäninska block block han är död vila i frid när du bara har döden då har vi det

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar