lördag 17 januari 2015

Södertälje Posten, 30/2014

Södertälje Posten, 30/2014

Så fort täcket rycker till så kan det vara en signal till mig att resa mig att gå upp. 10 gånger per natt eller 20 gånger. Det är mitt liv det är det jag lever av. Att vaka ett teke. Kunde mitt liv varit annorlunda. Nej jag är nu mera täckes vaktar. Var 5 sekund rycker det till. I 24 timmar lyssnar jag på det. Det finns människor som har status. Det finns de som levererar klokheter. Oftast syns de i media de har skrivit någon bok om hur man ska upptäcka s på nätet hur man ska vara den som betyder något. Jag hör täcket var 5 sekund. Som tortyr aldrig slapna av. Jag hjälper de riktiga människor att få status också frivilligt arbete. Finns det ett mål med livet så finns det här. Prasslar i lackat jag känner hur jag bryts ned nöts ned

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar