fredag 28 november 2014

S�dert�lje Posten, 30/2014

S�dert�lje Posten, 30/2014

har hållit på med egen marknas föreing genom nätet .gjort någr radio interkjuver radio åland

srsisu same sr och en del reklam sationer .Ärligt så hade jag inte tänkt försöka gör så mycket jag trodde jag skulle kunna sälja lite.men så är det inte trots att jag var med på fi itunelista men arstister som stödejer gudrun .så jag ev någon interjuv u i lokala media men ingen spridning ingen credd någstans .har låtit ett gäng kändisar få cd inte en enda av de orkade ge någon feed back eller någon back up .andres f rännblom är den enda som tyckte att det var ok men i övrigt inget .hat skickat till olika dansband inget .Nej om ni seiöst vill satsa så se till att känn anders bagge eller någon anna gguru fösäger sig vara intressera¨¨r den fria marknaden den finns inte inte inom musik det är en komunist dikatur där ingen kommer in .Per gessle som säger vara intresserad av musik är bara intresserad av betaels .ja jag blir lessen orkar inte vara arg , men vad rodde jag att jag skulle konkurera med kent eller håkan hellström .Men det är som med lotto kupongen man tror att man ska vinna något om än så litet .Men för at t journalsiter ska våga ta i en så måste man ha en kontext oc jag har använt det jag har .men mina egna utntygade mig ´bara för ett tillfälle man ska ditt och spela för en publik som inte finns efter som de på radio inte orkar spela det får bli någon från melodifestivalen istället det blir bra det duger .

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar