måndag 10 februari 2014

???ZZZ

Har hållit på sedan innan jul länkat skickat länkat skickat .NU orkar jag inte mer har tagit bort alla twitter proffs låt de twittrar , har rensat Facebook alla utom de som kommer gråta men tar de också snart .Goggel får sova och instagram ja nej jo orkar inte det får vara som det är . Vill du ha ut din konst se till att vara känd innan du börjar den andra vägen är fullständigt omöjlig att dokumenteras som låt skrivare görs du inte för att du gör en låt bli någon babian som hänger i tv eller något annat medium först .Bli en vad som helst men försök inte få bekräftelse på det som du verkligen kan .Skriv om det som inte finns , prata väder skapa åsikter som gör människor upprörda men det räcker inte .Sågen program med den nu mera berömda klädskaparen Valentino som efter 45 år i branschen så upphöjd att kvinnorna grät när hans trasor visades av snygga flickor som hade vackra ansikten deras kroppar vågar jag inte tänka vad de blir utsatta för .Men han hade ingen kontroll tyckte han fast  varenda mode magasin gjorde så mycket reklam åt honom att de inte fanns något det var inget kunde vara nog . Han viskade till Vouge chefen vi gjord e det .Och det var väll det ända sanna som kom ur honom i sitt stilla sinne i sin konstlade vrede så förstod han att han fått något som han inte var värd. Vi människor skapar gud , vi skapar gud av människor.Men jag ska nog vara glad jag möts av tystnad och det är bättre än dålig kritik. Och det är väll därför jag har denna spärr inom mig inget som jag gör , gör jag med en tror om att någon ska uppskatta det jag vet att jag är fake precis som alla andra som försöker sälja in något .

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar